torsdag den 19. juni 2014

Hades - Alexandra Adornetto (Halo #2)



Titel: Hades

Forfatter: Alexandra Adornetto

Serie: Halo

Genre: Paranormal, Fantasy, Mythology

Udgivet af: Politikkens Forlag

Udgivelses år: 2012







Resumé:

Englen Beth er sendt ned på Jorden for at frelse verden fra ondskab og ødelæggelse. Sammen med sine to ældre søskende har hun slået sig ned i den lille by Venus Cove. Beth starter på highschool, men det var bestemt ikke en del af planen, at hun skulle forelske sig i en anden elev. Men følelserne mellem Beth og Xavier er for stærke, og sammen kæmper de mod den mørke og spændende Jake Thorn, som viser sig at være en dæmon i menneskeskikkelse. Han er ude efter Beth, men indtil videre er hun sluppet fra det med livet i behold.


Anmeldelse:


Starten af bogen gik utroligt hurtig - måske lidt for hurtigt, men da Beth så 

kommer ned i helvede begynder tingene at gå lidt langsommere. Jeg synes 

handlingen er rigtig god, og jeg kan virkelig godt lide spændingen. Selve 

beskrivelsen af helvede er virkelig god, og man lever sig virkelig ind i bogen. Jeg 

kan virkelig godt lide Beth, jeg kan godt lide at hun - trods det sted hun er - 

stadig er så god. Beth udvikler sig meget i denne bog, hun bliver stærkere, og 

hendes tro på gud og ægte kærlighed vakler. 

Alt i alt er den her bog super spændende, og jeg kan ikke vente på 

fortsættelsen! 




4 ud af 5!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar