fredag den 20. juni 2014

Se mig nu - Sandra Schwartz



Titel: Se mig nu

Forfatter: Sandra Schwartz

Genre: Contemporary

Udgivet af: Carlsen

Udgivet år: 2014








Resumé:


Evas lillebror er syg. Rigtig syg. Hans sygdom kræver tit hele familien, så da Eva 

efter en uges fravær kommer i skole igen er hendes bedste veninde, Maja, 

pludselig blevet veninder med klassens mest populære pige. Og de er begyndt 

til dans sammen. Fuck altså?! Fra da af går alt skævt, og Eva får ikke engang 

fortalt Maja, at hun midt i et smat og hvirvlende sne har mødt en dejlig, 

spændende og dødforvirrende fyr … 


Anmeldelse: 

"Se mig nu" er en bog der handler om en ganske normal teenagers liv, der lige pludselig tager en voldsom drejning. Bøger som "Se mig nu" er meget nemme at leve sig ind i, da det jo er en helt normal person man følger. "Se mig nu" er i bund og grund en god bog, der er nem at leve sig ind i. Den er lidt kort i forhold til hvad jeg normalt læser, men jeg vil helt klart anbefale denne bog, især til dem der godt kan lide at læse bøger der ikke er på 500 sider, men kort og god på samme tid.


3 ud af 5!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar