fredag den 20. juni 2014

Skæbnens Valg - Mette Bundgaard Laursen (Caldera #3)




Titel: Skæbnens Valg 

Forfatter: Mette Bundgaard Laursen

Serie: Caldera-Trilogien 

Genre: Science-fiction

Udgivet af: Forlaget Facet 

Udgivelsesår: 2014 






Resume: 

Tilbage på Jorden er Kate fast besluttet på at leve sit eget liv frem for at leve efter Noahs profeti. Men det er svært for hende at komme videre, når hendes tanker bliver ved med at vende tilbage til Caldera. Hun er dog helt sikker på, at hun ikke vil vende tilbage til galaksen sammen med Noah – lige indtil han giver hende et tilbud, hun ikke kan afslå.  


Anmeldelse: 

Da jeg havde læst 2'eren af Caldera-serien (Skyggernes Spil) færdig, var jeg 

ellevild efter en fortsættelse, men da jeg så fik læst de først 25-50 sider af 

bogen, blev jeg lettere skuffet da den spænding man havde oplevet i de forrige 

bøger ikke var der. Så starten var ret langtrukken, og irriterede mig en del, da 

jeg bare ventede på at mærke det sus af spænding man fik i de andre bøger. 

Jeg vil så sige at, da den spænding - længe ventet og savnet - kom, blev jeg 

lige så ellevild og begejstret som i de andre bøger - måske endda mere. 

Spændingen i Skæbnens Valg er på sit højeste, og handlingen/plottet, blandet 

med de fantastiske personer og den gode humor gør at denne serie, i mine 

øjne, genial. Jeg kan helt klart anbefale serien!! Den er uforudsigelig, sød, 

spændende og anderledes!




4 ud af 5!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar