fredag den 20. juni 2014

Skyggernes Spil - Mette Bundgaard Laursen (Caldera #2)




Titel: Skyggernes Spil 

Forfatter: Mette Bundgaard Laursen

Serie: Caldera-Trilogien 

Genre: Science-fiction

Udgivet af: Forlaget Facet 

Udgivelsesår: 2014 






Resume: 

Kate tager med Noah til Caldera. Ifølge Profetien er det kun hende, der har kraften til at fordrive den onde Naphal og skabe fred i galaksen. Hun går derfor i gang med at træne, så hun kan blive den superhelt, de alle sammen håber, hun er. Superkræfterne er dog ikke sådan lige at lokke frem, og Kate er på nippet til at opgive det hele. Men så bliver hun kidnappet af Naphal. 


Anmeldelse: 

Endnu engang vil jeg gerne påpege at jeg elsker den måde bogen starter på! 

Jeg synes det er en virkelig sjov og anderledes måde at starte en bog på!
Som jeg skrev i anmeldelsen til Profetiens Kald kan jeg virkelig godt lide at 

bogen er anderledes og et nyt og friskt pust til den danske litteratur. Lige som 

den første bog er Skyggernes Spil utroligt sjov og underholdende! Skyggernes 

Spil er virkelig spændende og man keder sig ikke! Bogen er helt igennem 

fantastisk! Den er sprængfyldt med kærlighed, action og alt det en ung læsehest 

kunne ønske sig! Den er virkelig nervepirrende, og jeg kunne slet ikke ligge den 

fra mig ! Og da jeg så var færdig med den, kunne jeg ikke vente med at læse 

den næste !! Så selvom klokken var halv tolv om natten forsatte jeg, og jeg vil 

ikke påstå at have fortrudt !




5 ud af 5!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar