mandag den 7. juli 2014

Alliancen - Mark Frost (Paladin Profetien #2)


Titel: Alliancen 


Forfatter: Mark Frost 


Serie: Paladin Profetien 


Genre: Fantasy, Science-Fiction, Paranormal,
            Mystery, Adventure


Udgivet af: Høst og søn 


Udgivelses år: 2014





Resume: 


For Will føles det som en evighed siden, han måtte flygte fra sit hjem forfulgt af 


mørkklædte mænd. Men faktisk er det ikke engang et år siden, han ankom til 


Centeret - en eksklusiv kostskole, hvor Will sammen med sine nye 


værelseskammerater både har nået at afsløre en mørk loge af ældre elever, men 


også opdaget nye sider af deres egne fysiske og mentale evner, som de ikke 


vidste, de havde. 


Will og hans venner bliver derfor på skolen sommeren over for at grave dybere i 


den århundredelange konflikt, som det snart viser sig, at ikke bare Centeret, 


men også de selv er forbundet til. Will må hurtigt lære at skelne ven fra fjende i 


forberedelserne på en kamp, der ikke kun rækker ud over skolens grænser, men 


også verden som han kender den.



Anmeldelse: 




Jeg synes, at det er en rigtigt god og spændende bog. Den er anderledes og et 

stort mysterium, som jeg ikke kan vente med at opklare!


Den har et godt handlingsforløb, dog kan den virke lidt langtrukken nogle 

gange. Personerne i bogen er gode og troværdige, og man føler, at man bliver 


draget med i historien, når man læser. Jeg elsker virkelig Will, han er en helt 


fantastisk hovedperson. Han er meget anderledes i forhold til f.eks. drengene i 


min egen klasse, han er meget organiseret og hans tankegang er meget 


anderledes i forhold til mange andre hovedpersoner, hvilket helt klart er positivt.


Jeg anbefaler denne bog til folk der godt kan lide drama, spænding, mysterier 


og en helt masse action!



Jeg giver bogen 4 ud af 5!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar